Para calentar motores para a fin de semana, o xoves visitamos o “Baltic Triangle”, barrio onde está o instituto que lle tocou ao grupo e que está cheo de arte urbano.
A nosa finde comezou cunha chulísima visita a Anfield, o estadio do Liverpool FC, onde pudimos disfrutar dun tour por todo o estadio. Tivemos a oportunidade de ver o estadio dende a parte máis alta, de ir ó campo e mesmo de visitar os vestiarios. Finalmente, visitamos o museo do Liverpool FC, onde se atopan as 5 copas da Champions League do equipo masculino, e acabamos cunha paradiña na tenda de merchandising.
O sábado marchamos cara ao Norte, pois tocaba visita ao Lake District. Aquí, fixemos unha camiñata ata Grasmere, onde o grupo papou uns incribles chuzos de auga. Logo, voltamos subir ao bus para visitar Keswick, e aquí fixemos unha camiñata a un dos sitios onde se grabaron algunhas esceas de Star Wars.
Ata aquí a aventura da semana!
PD. As caras tristes nalgunhas das fotos son a forma que teñen de expresarme que están ata os narices de que cada 5 pasos pida foto de grupo :’)
Versión en castellano:
Para calentar motores para el fin de semana, el jueves visitamos el “Baltic Triangle”, barrio donde está el instituto que le tocó al grupo y que está lleno de arte urbano.
Nuestra finde comenzó con una chulísima visita a Anfield, el estadio del Liverpool FC, donde pudimos disfrutar de un tour por todo el estadio. Tuvimos la oportunidad de ver el estadio desde la parte más alta, de ir al campo y mismo de visitar los vestuarios. Finalmente, visitamos el museo del Liverpool FC, donde se encuentran las 5 copas de la Champions League del equipo masculino, y acabamos con una paradita en la tienda de merchandising.
El sábado marchamos hacia el norte, pues tocaba visita al Lake District. Aquí, hicimos una camiñata hasta Grasmere, donde el grupo papó unos increíbles chuzos de agua. Luego, volvimos a subir al bus para visitar Keswick, y aquí hicimos una caminata a uno de los sitios donde se grabaron algunas escenas de Star Wars.
¡Hasta aquí la aventura de la semana!
PD. Las caras tristes en algunas de las fotos son la forma que tienen de expresarme que están hasta las narices de que cada 5 pasos pida foto de grupo :’)