Un pouco de calma (Royston)

Tras o non parar das clases e actividades da semana pasada, esta semana, para compensar a emoción e os nervios de comezar a integración no instituto inglés (King James Academy), as actividades foron un pouquiño máis reposadas, e menos mal.

O martes comezou coa primeira chegada ao instituto, onde os rapaces coñeceron aos seus “buddies” (as nenas e os nenos ingleses que lles acompañarán estes días polo instituto e nas clases). O grupo tivo tempo de falar cos seus novos compañeiros, foron ás clases e desfrutaron de tempo xuntos no break e na lunch.

O martes pola tarde tocou amosar ao grupo as sorprendentes habilidades de enxeñaría de cada un en dúas batallas diferentes de Jenga. Logo, algunhas convertíronse en detectives nun emocionante xogo de Cluedo; outros practicaron os seus reflexos e o seu inglés nunhas intensas partidas de Dobble; e outros, botando de menos as aeronaves de Duxford que miraron o luns, fixeron os seus propios avións de papel para logo ver cal era o máis rápido nunha reñida carreira.

 

O mércores pola tarde, tras unha intensa mañá de clases no instituto, tocou baixar un pouco as marchas e refrescar a creatividade de cada un, pois tocou pintar cerámica. Cada un do grupo debía pintar unha taza co seu propio deseño.

Hoxe toca baloncesto! Veremos quen do grupo podería ser a próxima estrela da NBA

Versión en castellano:

Tras el no parar de las clases y actividades de la semana pasada, esta semana, para compensar la emoción y los nervios de comenzar la integración en el instituto inglés (King James Academy), las actividades fueron un poquito más reposadas, y menos mal.

El martes comenzó con la primera llegada al instituto, donde los chicos conocieron a sus “buddies” (las niñas y los niños ingleses que les acompañarán estos días por el instituto y en las clases). El grupo tuvo tiempo de hablar con sus nuevos compañeros, fueron a las clases y disfrutaron de tiempo juntos en el break y en la lunch.

El martes por la tarde tocó mostrar al grupo las sorprendentes habilidades de ingeniería de cada uno en dos batallas diferentes de Jenga. Luego, algunas se convirtieron en detectives en un emocionante juego de Cluedo; otros practicaron sus reflejos y su inglés en unas intensas partidas de Dobble; y otros, echando de menos las aeronaves de Duxford que miraron el lunes, hicieron sus propios aviones de papel para luego ver cuál era el más rápido en una reñida carrera.

El miércoles por la tarde, tras una intensa mañana de clases en el instituto, tocó bajar un poco las marchas y refrescar la creatividad de cada uno, pues tocó pintar cerámica. Cada uno del grupo debía pintar una taza con su propio diseño.

¡Hoy toca baloncesto! Veremos quien del grupo podría ser la próxima estrella de la NBA.

avatar

Sara Gutiérrez García

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *