O xoves e hoxe pola mañá, ao ser días de semana, tocou ir ao instituto para atender as clases cos novos compañeiros ingleses. Indo dende matemáticas a ciencias, pasando por educación física e ata incluso cociña, os rapaces completan hoxe a súa primeira semana de integración no instituto inglés.
O xoves pola tarde, para desconectar un pouco das clases e manter un pouco un ritmo activo, tocou un día de deportes. Coma se estiveramos a preparanos para os xogos olímpicos, vestidos coas nosas millores galas deportivas, pasamos a tarde xogando ao baloncesto, ao fútbol e a un intento de voleibol.
Esta tarde tocou Bingo! Concentrados nos 6 diferentes cartóns por xogo (e pode que traducindo os números cada vez que se cantaban), algúns pasaron a tarde cantando liña e bingo e outros argumentando que o xogo estaba amañado… Finalmente, os gañadores foron Claudia, Manu, Laura, Candela, Paula, Manu, Carlos e Borja. Parabéns a todos!
Mañá é día libre e o domingo toca Londres outra vez, vémonos o luns!

Carlos saboreando os seus merecidos premios (gañou unha liña e un bingo!)

Os gañadores e… Nico 🙂
Versión en castellano:
El jueves y hoy por la mañana, al ser días de semana, tocó ir al instituto para ir a las clases con los nuevos compañeros ingleses. Yendo desde matemáticas la ciencias, pasando por educación física y hasta incluso cocina, los chicos completan hoy su primera semana de integración en el instituto inglés.
El jueves por la tarde, para desconectar un poco de las clases y mantener un poco un ritmo activo, tocó un día de deportes. Como si estuviéramos preparándonos para los juegos olímpicos, vestidos con nuestras mejores galas deportivas, pasamos la tarde jugando al baloncesto, al fútbol y la un intento de voleibol.
¡Esta tarde tocó Bingo! Concentrados en los 6 diferentes tarjetas por juego (y puede que traduciendo los números cada vez que se cantaban), algunos pasaron la tarde cantando línea y bingo y otros argumentando que el juego estaba amañado… Finalmente, los ganadores fueron Claudia, Manu, Laura, Candela, Paula, Manu, Carlos y Borja. ¡Felicidades a todos!
Mañana es día libre y el domingo toca Londres otra vez, ¡nos vemos el lunes!