SCARBOROUGH TEAM: MISSION COMPLETE! 28/07/2022

GAL: Ola, familias! Xa estamos en Vigo!! Conseguímolo!!! Agardamos que as vosas crianzas descansaran coma é debido despois da malleira da viaxe de volta e que estedes a gozar da súa compaña!

Velaquí a derradeira entrada do noso blog, que hoxe, por ser un día especial, foi redactada por unha das nosas rapazas, Sandra, a petición propia. Grazas mil por nos ler todos os días e pola confianza depositada en nós para axudar a que @s vos@s fill@s tiveran a mellor das experiencias no Reino Unido!

“Boas, familias! Hoxe é o derradeiro día desta marabillosa viaxe, que foi posible grazas ao noso Alcalde, Abel Caballero; pasámolo moi ben xunto aos nosos magníficos monitores, Sabela García Morais e máis Javier Riobó Toste, aos cales nos gustaría facer unha mención especial por todo o que tiveron que aturar.

Comezamos a nosa viaxe ás 7:30, hora á que o minibus nos veu recoller á school. ¡Tivemos que acordar súper cedo!  Unna vez no bus, tivemos que papar tres horas de carreteira até o aeroporto de Manchester.

Ao chegar á terminal, atopámonos c@s nos@s panas do insti e estivemos a esperar seis horas até que saíu o primeiro avión, xa que se adiara dúas horas e media.

Despois dunha espera interminable, embarcamos no voo con destino a Barcelona. Eran as 16:40 h e aínda non sabiamos o que ía pasar con nós, xa que, ao se atrasar o primeiro avión, iamos perder o segundo. Finalmente, grazas a Javi e máis a Sabela, conseguimos que o voo de ligazón a Vigo agardara até que chegaramos; iso si, tivemos que bulir coma unha centella para que non marcharan sen nós!

Para ‘rematar ben a viaxe’, en Vigo dixéronnos que non trouxeron as nosas maletas, así que nos toca esperar a ver que pasa con elas!

Resumindo, toda unha aventura.

Grazas por todo, Sabela e Javi. Querémosvos!  💞💞💞💞

ESP: ¡Hola, familias! ¡¡Ya estamos en Vigo!! ¡¡¡Lo hemos conseguido!!! ¡Esperamos que vuestros hij@s hayan descansado bien ​​tras la paliza de viaje de vuelta y que estéis disfrutando de su compañía!

Aquí tenéis la última entrada de nuestro blog, que hoy, siendo un día especial, ha sido escrita por una de nuestras chicas, Sandra, a petición propia. ¡Muchas gracias por leernos todos los días y por confiar en nosotros para ayudar a vuestr@s hij@s a tener la mejor de las experiencias en el Reino Unido!

“¡Hola, familias! Hoy es el último día de este maravilloso viaje, que ha sido posible gracias a nuestro Alcalde, Abel Caballero; lo hemos pasado en grande junto a nuestros magníficos monitores, Sabela García Morais y Javier Riobó Toste, a quienes queremos hacer una mención especial por todo lo que han tenido que aguantar.

Empezamos nuestro viaje a las 7:30, hora a la que el minibús vino a recogernos a la escuela. ¡Tuvimos que madrugar un montón! Una vez en el autobús, tuvimos que comernos tres horas de carretera hasta el aeropuerto de Manchester.

Cuando llegamos a la terminal, nos encontramos con nuestr@s panas del insti y estuvimos esperando seis horas hasta que salió el primer avión, que se retrasó dos horas y media.

Después de una espera interminable, emprendimos rumbo a Barcelona. Eran las 16:40 h y aún no sabíamos qué nos iba a pasar, ya que, como se retrasó el primer avión, íbamos a perder el segundo. Finalmente, gracias a Javi y a Sabela, conseguimos que el vuelo de enlace a Vigo esperase hasta que llegásemos; eso sí, ¡tuvimos que correr como nunca para que no se fuesen sin nosotros!

Para ‘terminar bien el viaje’, en Vigo nos dijeron que no habían traído nuestras maletas, ¡así que nos toca esperar a ver qué pasa con ellas!

En resumen, toda una aventura.

Gracias por todo, Sabela y Javi. ¡Os queremos! 💞💞💞💞”

ENG: What’s up, dear families! We’re already in Vigo!! We made it!!! Hope your children have rested well after the exhausting return trip and that you’re enjoying their company!

Here you’ve got the last entry of our blog, which today, being a special day, has been written by one of our girls, Sandra, at her own request. Thank you very much for reading us every day and for trusting us on helping your kids have the best experience in the UK!

“Hi, dear families! Today is the very last day of this wonderful journey, which has been possible thanks to our Mayor, Abel Caballero; we’ve had a great time together along with our magnificent monitors, Sabela García Morais and Javier Riobó Toste, whom we want to make a special mention for everything they’ve had to put up with.

We started our trip at 7:30 AM, when the minibus came to pick us up at the school. We had to get up really early! Once on the bus, we had to spend three hours on the road to get to Manchester airport.

When we arrived at the terminal, we met our bros and sistas from high school and waited for six hours until the first flight finally departed, which was delayed for two and a half hours.

After an endless wait, we headed to Barcelona. It was 4:40 PM and we still didn’t know what was going to happen, since, as the first flight was delayed, we were going to miss the second one. Finally, thanks to Javi and Sabela, we got the change flight to Vigo to wait for us until we boarded; one thing is for sure, we had to hurry up like never before so they wouldn’t leave without us!

Just to ‘end the trip well’, they told us in Vigo they hadn’t brought our luggages, so we’ve still got to wait to see what happens to them!

In short, this has been quite an adventure.

Thanks for everything, Sabela and Javi. We love you! 💞💞💞💞”